Pelgrimspad gaat niet over rozen - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu Pelgrimspad gaat niet over rozen - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu

Pelgrimspad gaat niet over rozen

Door: Anneke en Joke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 Oktober 2014 | Spanje, Las Herrerías

Dag 2

Maandag van Villafranca del Bierzo naar Las Herrerias 25 km gelopen. Rustige route. Wij gingen uitgeruster op stap dan de 1e dag. Regelmatig moest de poncho weer aan. Geen grote hoogteverschillen. Onderweg o.a. Gesproken met een Israelier en met onze Hollander uit Drachten. Bij aankomst middenin de bergen, waar verder niks te doen was hebben wij onder het genot van een wijntje kennis gemaakt met een 3-tal Amerikaanse dames. Dat was zo gezellig, dat wij besloten gezamenlijk te eten. Leuke gesprekken, 2 flessen vino tinto en heerlijk gegeten in een mooie serre met een prachtig uitzicht. Om 9 uur naar bed, want de volgende dag zou een pittige worden van maar 10 km, maar zwaar klimmen.