Tegen de berg op - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu Tegen de berg op - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu

Tegen de berg op

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 Oktober 2014 | Spanje, Las Herrerías

Dag 3
Vandaag dus lopen van Las Herrerias naar O'Cebreiro. En pittig was het!!! Al snel bleek dat de klim naar boven over grote rotsen, smalle stukken met nog meer steentjes en modderpaden ging. Het werd klauteren en klimmen, puffen en hijgen, en veel zweten. Dankzij onze stokken konden we het nog aan. Dat viel zwaar tegen. Wij werden geholpen door onze eigen benen en onze stokken. Maar een Duits stel onderweg ging al biddend het Onze Vader op hun manier het pad op. Maar de beloning onderweg was fabuleus. We stopten vaak om op adem te komen en dan kregen we weer een kick om door te gaan. Morgen de berg weer af en 21 km, dus het zullen er wel 25 zijn.

• 14 Oktober 2014 - 23:07

Felicia:

nee joh morgen de helft jullie hollen naar beneden succes morgen.

• 15 Oktober 2014 - 00:09

Lucy:

Goed zo kleine Rakkers. Ga door.

• 16 Oktober 2014 - 10:48

Marja:

Geweldig wat jullie presteren. Ik doe het jullie niet na. Veel suucces met de afdaling. Moet toch wel wat gemakkelijker zijn!!!