Het blijft zwoegen - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu Het blijft zwoegen - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu

Het blijft zwoegen

Door: Anneke en Joke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Oktober 2014 | Spanje, Tríacastela

Dag 4. Van O'Cebreiro naar Triacastela. In O'Cebreiro scheen gelukkig de zon en konden daar nog even buiten zitten. Het dorpje leek wel een openluchtmuseum met hele oude aparte huisjes. Hier kwamen bijna alle pelgrims overnachten. In een bar nog gesproken met een mooie Braziliaan die samen liep met een meisje uit Japan. Dat is de Camino.
De volgende dag werden we wakker van het geluid van de regen, die met bakken uit de lucht kwam. We hebben gewacht tot het licht werd om te gaan lopen. De verwachting was dat na het klimmen van gisteren het makkelijker zou zijn. Niet dus. De eerste 10 km was het weer klimmen op een onherbergzaam pad, en daarna 14 km naar beneden over zeer modderige paden. Na aankomst in Triacastela moesten we ons melden bij bar Esther, waarna we opgehaald zouden worden door iemand van ons nieuwe veblijf, 2 km het land in.

• 16 Oktober 2014 - 20:21

Marianne:

Jeetje An, je bent n bikkel, hou vol!

• 16 Oktober 2014 - 20:23

Ineke:

Volhouden hoor. Echt knap van jullie

• 17 Oktober 2014 - 08:17

Toos Neijndorff: