Iedere helling blijft een kwelling - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu Iedere helling blijft een kwelling - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu

Iedere helling blijft een kwelling

Door: Anneke en Joke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 Oktober 2014 | Spanje, Palas de Rey

Dag 8 van van Portomarin naar Palas de Rei.
Eindelijk schijnt hier dan ook de zon. Een hele dag zonder jas en/of poncho. Dat scheelt enorm. En het geeft weer goede zin. Er stond 23 km op het programma. Maar we hebben veel mee km gedaan dan we dachten. Misschien klagen we af en toe wel. Maar de hoofdmoot is toch dat we genieten van alles wat we onderweg meemaken. De mensen, koeien op de weg, leuke hondjes, lelijke honden. Schattige dorpjes met piepkleine kerkjes. Teveel om op te noemen en te fotograferen. We moeten door natuurlijk. Vooral als we bij aankomst in het stadje ook nog eens de verkerde kant worden opgewezen door oude mannetjes in het stadje. Aan het eind van de dag stond dan ook 29 km op onze teller. Dus toch voor het eerst echt doodmoe. Eten en naar bed om 9 uur. Maar tijdens het eten in de serre keken we op de vallei en zagen zo de zon ondergaan. Prachtig om te zien. De volgende dag hoeven we maar 15 km en dat gaf ons weer moed.

  • 20 Oktober 2014 - 18:37

    Hedy:

    Oeps, 29 km dat is dus een heeeel eind wandelen. Ik kan me wel voorstellen hoe mooi het daar is! fijn dat de zon nu schijnt daar. Jullie zijn dappere doorzetters! Kijk uit naar jullie volgende ervaringen

  • 21 Oktober 2014 - 00:35

    Lucy:

    Ik vind jullie stoer. Jullie verdienen m.i. allebei perkament. Ik doe nog wel even een schietgebedje voor jou Anneke. (Ik weet niet zeker of het helpt maar wonderen zijn in jullie omgeving vast heel gewoon) X.L.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 07 Okt. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

07 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

200 km lopen naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: