De laayste dag - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu De laayste dag - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Anneke Louwerse - WaarBenJij.nu

De laayste dag

Door: Anneke en Joke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

23 Oktober 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Na 11 dagen in totaal 200 km lopen, waren wij om 3 uur op het Centrale Plein voor de kathedraal van Santiago de Compostela. Om kwart over 4 hadden wij onze compostela en laatste stempel binnen. Verslag van deze dag volgt. Wij gaan het nu eerst vieren

• 23 Oktober 2014 - 18:19

Sylvia :

Gefeliciteerd Joke en Anneke!!

Ben benieuwd naar de verhalen van deze bijzondere tocht.
    Veel plezier met het vieren.

• 23 Oktober 2014 - 18:24

Carla:

RESPECT!
    Ben je nu van t wandelvirus genezen? ;-)

• 23 Oktober 2014 - 18:25

Gerard Schel:

Fantastisch, goed gedaan. Gefeliciteerd.

• 23 Oktober 2014 - 20:14

Marja:

Proficiat, ik vind het een geweldige prestatie. en nu nog genieten van de laatste dagen.

• 23 Oktober 2014 - 21:16

Hedy :

Goed hoor, gefeliciteerd met jullie 'kruisje'. Lekker feestvieren, ben benieuwd naar laatste verslag

• 24 Oktober 2014 - 09:10

Marianne:

Yes you did it! Echt fantastisch zeg, met de verslagen heb je al t nodige laten weten maar er zijn nog vast genoeg spannende anekdotes te vertellen. We moeten gauw maar n keertje afspreken. Goeie thuisreis maar geniet eerst nog maar even van t behalen van t kruis xx